Tisdag...

På mornarna när man kommer in till min lille Kim så möts man av ett jätteleende. Man smälter verkligen som smör i solsken trotts att man kanske är trött själv på morgonen :) Han är så snäll och redig gråter nästan aldrig utom när han är riktigt trött eller hungrig. Men vem kan inte vara lite kinkig om man skanar mat i magen och sömn i ögonen...
Jag har jobbat mina 4 timmar idag och allt har gått jättebra.. Innan jag for till jobbet var vi ute och tog våran dagliga promenad. Vi var även på stan och köpte mössor till Kim. Kan vara skönt att ha det nu när det börjar bli lite kylslaget ute en vit och en blå blev det. Man kan knyta mössorna för annars drar han av sig dem direkt han gillar inte att ha mössa min lille grabb. 

Nu ikväll blir det lungt här hemma hos oss med ett kvällsbad för kim´s del och en varm dusch för mig.

Kram på er.... 


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Visst är det mysigt med leenden :-) Och mössa börjar det snart bli dags för, måste fixa en ny jag med tror jag till Lillen.



Ha en fin kväll!

Kram

2009-09-08 @ 21:12:29
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 02:07:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0