Nät shopping!!!!

Nu de senaste dagarna har det inte varit det bästa vädret precis. Vi har varit nere på Öckerö i 2 dagar och då hade vi bra väder så vi kunde bada i havet, lite kallt men det gick. Kim han var i plurret han med :) Han älskar verkligen att bada, han plaskar så det står härliga till. Nu var det ju saltvatten, tungan gick ut och in ur munnen hela tiden och han smackade, tydligen var det väl gott med lite salt smak.
Sedan har jag och Jasmin suttit och shoppat loss på nätet lite. Jasmin har hittat en massa snygga kläder. Jag har köpt nya gardiner,påslakanset och en lampa på www.jotex.se så nu ska det bli lite omstyling i sovrummet.



Idag Söndag kommer det bli en lugn dag inomhus för det vräker ner med regn här hos oss. Och ikväll kommer min stora tjej Jasmin åka till sin pappa igen hon har nu varit här i 2 veckor,det kommer kännas tomt utan henne. Får väl ge henne lite extra kramar idag.
Ha en skön söndag alla kram............

Kommentarer
Postat av: Tina

Men HEEEEJ! Är du tillbaka!!?? jag också..! Har du varit på Öckerö också!!?? Hoppas att du mår bra , o dina söta barn också..! STOOOOOR kram!! Tina

2009-07-19 @ 11:58:13
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej vad kul att höra från dig. Tappade bort dig helt, men skönt att höra att du verkar ha det bra.Förstår att det blir tomt utan din dotter, jag har väldigt svårt själv för separationer och tror att det beror på att min mamma lämnade mig i fem veckor hos en moster när jag var fem år, utan att säga något.Här blir det också en lugn innedag, det regnar inte just nu men det hänger i luften, men det är 20 grader varmt, så man får väl inte klaga. Önskar dig en jätteskön söndag, kram!

2009-07-19 @ 12:28:45
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hej gumman!



Kul att se dig tillbaka!

Skickar dig några extra stora bamsekramar för dina jobbiga månader. Hoppas att du mår mycket mycket bättre!

2009-07-19 @ 15:15:02
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej hej!!

Vad kul och skönt att du är tillbaka igen! Har tittat in då och då och saknat dig!



Det är kul med omstyling, handlade på Jotex i höstas, både jag och Tvåan, men vi blev inte nöjda. Gardinerna var snedsydda ( paneler) så de hänger snett. Lite trist. Hoppas du har bättre tur!



Ha en fin söndag!

Kram

2009-07-19 @ 15:27:56
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Nanna

Det är alltid kul att se dig tillbaka gumman! Vi kan väl lägga till varandra på bloglovin så missar vi inte inläggen ;)



Hur blev det i rummet med de nya gardinerna osv? Är nyfiken!! :)



Ja då får du passa på!! Vanligtvis gör jag drinken på Limeläsk o martini men den där limeläsken verkar ha utgått... ska testa med schweppes citron istället :)



Kramar!

2009-07-19 @ 21:18:13
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej du underbara människa!!



Va roligt att du är tillbaka vännen för jag har verkligen saknat dig och dina inlägg. Hoppas både du och Kim mår prima nu så ni kan njuta ordentligt allihopa. Och att allt e bra med morfar med.

Själv har jag varit urdålig på att uppdatera min blogg på sista tiden men vi har ju som sagt flyttat och det har tagit mycket tid och ork av en. Men det börjar rätta til sig nu det med.

Va söt han e lille Kim ser verkligen fram emot att få se många bilder på den lille godingen. Kul att ni haft dop, alltid skönt när det är gjort ha ha =)



Ha det så jätte bra så höres vi igen. Många kramar Sarah

2009-07-19 @ 23:09:55
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0