Min gamla barnvagn



Denna barnvagnen köpte mamma och pappa i Danmark 1970. Esbjerg var staden de var och kampade i. När de var ute och åkte på stan så fick mamma syn på denna vagn i ett skyltfönster så skrek hon, pappa trodde han var på väg att krocka så han tvärnitade. När han hade stannat så flög mamma ur bilen. Affären var stängd för det var på kvällen. Men dagen efter så blev det frukost tidigt och direkt till affären. Mamma gick bara rakt in och sa att den vagnen ska jag ha.
Så den hamnade i sverige. Och tre år senare kom jag till världen och fick glida runt i denna lyxvagnen.

Kommentarer
Postat av: fia

den vagnen va ju super fin , va kul at du har den kvar.

önskar dig en trevlig kväll .

2009-01-17 @ 18:09:11
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Lena

Kul att ha vagnen kvar!

Hoppas att du får en mysig lördagskväll!

Kram

2009-01-17 @ 18:45:09
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: messan

Den var cool!! Tänk att du legat i den. Den är ju kult idag.

Vad har ni gjort idag? Har ni haft besök igen?

Ha en bra kväll!

Kram

2009-01-17 @ 21:29:13
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: malin

Vilken underbar vagn...

2009-01-18 @ 10:38:50
Postat av: Ida

Hej



Jag tycker att denna vagn var super fin och undrar vart man kan hitta en sådan som är till salu?



Mvh// Ida

2012-01-20 @ 16:32:50
Postat av: Angelica

Hej Ida jag vet tyvärr inte vart man kan hitta en sådan.. Denna kommer stanna kvar hos mig :)

Mvh Angelica

2012-01-20 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0