Ringa efter hjälp!!!

Börjar väl må lite bättre nu och känner mig piggare..
Har kollat runt en massa på nätet efter julklappar till min dotter Jasmin.. Men vad köper man till en 11 åring som börjar bli lilla damen ?????  Ja hon är verkligen ett Tokio Hotel fan så det är det enda hon önskar sig säger hon. Men jag har redan köpt nästan varenda t-shirt,tröja och massa annat som finns att tillgå..  Men jag hittade en julklapp till henne som hon inte har. Så det är väl bara att leta vidare på nätet alltid hittar man väl något mer iaf..

Varför jag ska ringa efter hjälp..
Jo jag har en lampa som sitter i taket i mitt trapphus. Glödlampan gick sönder naturligtvis. Och det finns ingen chans att nå den utan att ställa en stege på ett utav trappstegen och sedan klänga som en apa.
Det hade inte varit några problem att fixa själv om man nu inte hade varit höggravid och tjock som en flodhäst :)
Så nu mellan varven kan det vara en nackdel att vara ensamståeende..



Det blir till att ringa pappa när han kommer från jobbet...
Nu tillbaka till julklapparna :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas det fixar sig med lampan!!

2008-12-03 @ 10:45:55
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0