Julklapparna är klara!!!

Nu har jag suttit och köpt färdigt alla julklappar..
Jasmin var inte så svårt när man väl hittade önskelistan på hennes Bilddagbok.
Min broder han får 3 st olika tröjor,påslakansset och 2 cd-skivor med dansband (som han älskar). Nej det finns ingen risk att han skulle läsa detta. Han är autistisk och behöver hjälp med allt kan varken prata eller läsa..
Till min fader var det lite knepigare han har ju allt...  Men till slut så blev det även 2 st dansbandskivor och en helårsprenumeration på en tidning om gamla bilar eftersom han är galen i bilar.. Han har en samling med ca 500 olika leksaksbilar...



Så nu behöver man inte tänka på julklapparna mer.. Jo en sak till är det faktiskt kvar att fixa julgodis till alla våra kära djur. men det är lätt fixat.. Jasmin har även sagt att hon ska köpa tomteluva till katterna och julhalsband med en röd snusnäsduk.. Vi får se hur länge luvan sitter kvar på huvudet.. Max 1 sek om jag känner dem rätt..

Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att hade tavklarat det känns lite midre stressigt då. Jag har lite kvar att fixa i paket väg men fixar det i helgen.. Jobbar bra tills på fredag sen är jag ledig över julen ska bli skönt med lång ledigt..

2008-12-17 @ 20:47:11
Postat av: Anna

Ha ha ja luvorna till katterna kanske inte är så bra och långvarig idé...

Men godiset är nog mer uppskattat.



kram Anna



2008-12-17 @ 20:50:49
Postat av: Tina R

Det med att lägga in önskelista på bilddagboken det var en riktigt bra ide. Ska nog ge min dotter samma tips tills nästa år för nu har jag redan inhandlat det som ska köpas..

Mvh Tina

2008-12-17 @ 20:56:59
Postat av: Misshopeful

Vad skönt för dig att du fixat alla klapparna. Men du har väl inte glömt av dig själv!?



Fast att julafton är redan nästa vecka så känns det på nåt konstigt sätt som om det skulle vara jääättelångt kvar. Kanske beror på snöbristen.

ta hand om dig.

kram

2008-12-18 @ 10:04:25
URL: http:// misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0