Julklappar....

Ja nu har jag surfat runt på nätet och letat julklappar till min dotter.. Men ack nej jag hittade inget ytterligare..
Hittade istället saker till Kims barnvagn..  Finns hur mycket som helst att köpa till de små bebisarna....

   
    
Reflexer så man syns i mörkret :)



Ett hjärta köpte jag också som det står Rör mej inte...
Jasmin har valt ut påslakan till barnvagnen svart med vita dödskallar på.. 
Mycket svart,vitt & rött.. 

En lugn & skön tv kväll väntar nu..... Önskar er detsamma...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ser at du gillar LUNDMYR!!

Själv är jag som tokig i det märket till min son. Det är så läckert i sitt svartvita tema med söta texter på.



Kram Sarah

2008-12-03 @ 10:48:00
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0