Frossandet fortsätter....

Äter,äter & äter.....
Kvällsmaten igår bestod av en pizza.. Gick och lade mig mätt och belåten.. Vad händer jo efter någon timme i sängen så vaknar man och är vrål hungrig igen. Var uppe vid 00.30 i natt och kokade mannagrynsgröt en jätte tallrik.. Smällde i mig den och somnade gott om igen :)
Nu till frukost så blev det gröt ytterligare en gång.. (när jag var gravid med Jasmin så hade jag noja på risgrynsgröt)
Nu kan jag äta hur mycket mannagrynsgröt som helst.. Noja???
Efterrätten om man nu kan kalla det så blev kaffe och andra hälften av pepparkaksdegen som jag inte slukade igår..



Så undrar hur det ska sluta med allt ätande.. Magen kanske spricker av all mat jag proppar i mig..
Nu ska jag återgå till mitt skåpsätande...
God morgon & ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja visst är det gott med mannagrynsgröt!!

Själv hade jag noja på OBOY i tid och otid när jag väntade Johan ha ha!! Varm som kall!!



Kram Sarah

2008-12-05 @ 10:23:07
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0