Kommer hem????

Hej är hemma hela dagen idag med min lille son... Jag kommer förmodligen bli utskriven i veckan. Får nog veta när i morgon Tisdag 17/3-09. Idag har jag varit ute och gått en riktigt lång promenix med min lille Kim. Vi gick till min faders jobb och var med där och åt lunch. Stekt strömming och potatismos. Min faders jobbarkompisar kallar numera min son för Lasse Kroner de tycker att Kim är så lik honom :)

Idag har jag bryggdt chokladkaffe som jag fick i födelsdagspresent av min dotter. Så underbart gott kaffe fixar min dotter åt mig. Jasmins pappas tjej har en kaffebutik med massor med kaffesorter. Så man kan alltid ha gott kaffe hemma. Och det passar mig kaffekärring som jag är... Jag kan verkligen rekomendera att gå och köpa sitt kaffe i en kaffehandel så man får alldeles nymalet och färskt kaffe. När man väl gör det så vill man knappt ha Gevalia mera i sin bryggare.
Här i lilla Falköping så har vi Kaffehandelrecord där de säljer underbart gott kaffe :)
Gå gärna in på deras egna hemsida och kolla in deras utbud   www.kaffehandelrecord.se
Ha en underbar dag alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: anne

Hasselnötskaffe tycker jag om! :)



Så skönt att du snart är hemma igen! :)

2009-03-16 @ 20:29:25
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: messan

Det kaffet måste jag testa, låter gott. Brukar köpa vaniljkaffe också jättegott, mums! Köper nästan jämt nymalet för det är verkligen en annan smak på det :-)

Hoppas att du får komma hem nu i veckan.Så härligt det lät med en långpromenad.

Mår du bättre nu?

Kramar

2009-03-16 @ 21:09:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Lena

Chokladkaffe låter spännande! Jag brukar bara dricka Gevalia, men det kanske är på tiden att man prövar något nytt någon gång :-)

Hihi Lasse Kronér....



Hoppas att du mår bättre nu och får komma hem snart!

Kram på dig!

2009-03-16 @ 21:51:03
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0