Lång paus!!!!

Hej igen nu har jag haft en väldigt lång paus från bloggen. Men nu känner jag mig fit for fight igen. Det har varit en rejäl pers med förlossningspsykos och depression. Jag har helt enkelt inte orkat uppdatera bloggen. Men nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga igen.
En liten sammanfattning av vad som har hänt när jag har varit borta. Jag har bara tagit det lungt och tagit dagen som den kommer och laddat batterierna. 
Min lille Kim han har vuxit så det har knakat väger nu 9200 g och är 71 cm lång. Det har även varit barndop så nu har han fått vatten på skallen och fått sitt namn. Men han var väl inte så väldans glad när han fick vatten på huvudet. Men annars så skötte han sig utmärkt min lille prins.
Så nu kommer det att uppdateras mer regelbundet här igen hoppas ni vill läsa :)
Kramar från oss


Kommentarer
Postat av: Cami

oj vad roligt att höra av dej igen! Ett tag sen sist! Själv har jag litet av sommarlov på min blogg så jag är inte så aktiv:)



Hoppas du mår bra nu igen och livet rullar på som vanligt! Kim har blivit en jätte sen senaste bilderna:)

2009-07-19 @ 11:04:31
URL: http://hcami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att du kommit tillbaka. Förstår att du haft det rejält tufft på sistonde. Har varit lite orolig för dig. Skönt att du är på förbättringsvägen. Ja ,tänk att jag äntligen blev gravid. Helt otroligt efter allt detta kämpande.



Ha det gott.

kram

2009-07-19 @ 20:44:19
URL: http://misshopeful.blogg.se/
Postat av: Nina

välkommen tillbaka! va så länge sen sist. skönt att höra att du mår bättre nu! så stor Kim e nu :D hihi.. så söt den där bilden vid ratten.. hah. roligt.. "kul med dop med :D

va har du för andra planer nu i sommar? krams

2009-07-19 @ 22:24:47
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att du mår bättre nu och roligt att du är tbax:-)



Vi hade det helt underbart i Turkiet, men nu sitter man ch deppar istället och tycker sommaren är över och ahr inget att se fram emot:-) Vill ju inte att mina sista 2 semestervckor ska regna bort:-(



Hoppas du får en skön dag..



Kram

2009-07-20 @ 09:48:51
URL: http://crazybeautifuworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0