Sjukskriven.....

Ja ha då har man varit inne på förlossningen igen. Min irriterande huvudvärk vill inte släppa haft det nu i över 10 dagar SUCK!! Har nu blivit sjukskriven i 1 och 1/2 vecka för att vila upp mig. Sen ska jag börja jobba 50% om jag har blivit bättre.
Har fått andra tabletter nu för Alvedon hjälper inte ett skvatt.. Men det tycks inte hjälpa så mycket bättre med de nya heller tyvärr. Så nu får man väl ligga hemma i soffan och käka choklad praliner och glo på tv för att fördriva tiden. Strikt ordination från läkaren ingen stress utan bara göra det som absolut måste göras.. Men det värsta är att man har väldigt mycket måsten men man får lära sig att prioritera om..


 

Ja så här ligger lille Kim inne i magen. Sover och mår bra enligt kontrollen. Men han ligger och skaver rumpan mot mina revben och det är inte riktigt smärtfritt. :) Men vad står man inte ut med för att få ett litet mirakel till.

Nu får man återgå till soffan en sväng och vila skallen ...
Ha det gott så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0