Premiär..

Ja ha då har man skapat sig en egen blogg..
Var tillbaka på jobbet igen efter 4 dagars ledighet. Fick åka in förra onsdagen till förlossningen för jag mådde så dåligt massa illamåeende och en sprängande huvudvärk. Är i vecka 34.Fick ta en massa prover och det visade sig att jag hade högt blodtryck. Så jag skulle vara hemma och ta det lugnt några dagar. Gjorde ett ultrajud också då frågade de om jag ville veta vad det skulle bli.. Och nyfiken som man är så kunde jag inte låta bli.. Det blir en liten kille. Så snart kommer man ha en av varje.. Ska bli riktigt kul.
Så nu kan man ut och köpa bebis kläder som inte har de neutrala färgerna som passar båda könen. :)

Har suttit hela dagen på kontoret och gått igenom en massa ärenden.. Chefen var på besök en sväng så då blev det kaffe och fralla.. En massa snack om hur läget är i teamet och hur vi ska jobba, om jag ska ta mer kontorsjobb nu om inte det lilla trycket vill sjunka.  Och vem som ska ta över efter mig när jag går på mammaledighet. 16.00 bilen hem till den egna lyan. Ta hand om alla husdjuren. 14 st råttor 9 st råttungar som är till salu.. Förhoppningsvis så blir det lite affärer snart så beståndet minskar.. 2 katter finns i hemmet också. Hur funkar det Råttor och Katter??? Jo det går alldeles utmärkt. Katterna får passa näsan så de inte får ett bett..
Städning och andra bestyr gjorde att kvällen flöt förbi..

Detta är 2 st av bebisarna..

2 St små råttbebisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0