Lördag kväll!!!!

Ja då var det redan Lördag kväll. Idag har jag varit hemma hela dagen och haft hand om min broder under tiden pappa jobbade. Min bror Björn är autistisk så han klarar inte att ta hand om sig själv utan behöver hjälp med allt. Vi städade och tvättade sedan blev det matlagning. Spagetti och köttfärssås stod på menyn (Björn älskar det).
Har även haft besök av några som ville se på råttorna. De köpte 2 st hanar så nu finns det bara 3 st kvar som ska säljas. Lilla Pärlan fick 10 st ur söta bebisar.
Nu ikväll så blev det kvällsmat framför tv:n en utsökt god räksmörgås blev det. Men jag fick ju inte ha räkorna i fred direkt utan mina katter satt så fint bredvid och skulle HA.. Och svag som man är så fick de en massa räkor. 



Nu tillbaka till fortsatt soff mys....

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt erika

Här soffmyser vi också framför stjärnor på is... Snart blir det glass med guf!

Erika

PS

svävar lite Jag bor någonstans emellan Vänern och Vättern. Har valt att vara anonym...

Jag novemberutmanar dig!!!

2008-11-22 @ 20:28:00
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0