Gäsp..

Ja så har snart denna dagen och gått.. Vad har jag fått gjort idag mer än att göra klart alla julklappar.. INGENTING!! Somnade i soffan i eftermiddags och sov i 4 timmar.. Men det känns som att jag skulle kunna krypa ner i sängen redan nu och sova gott till i morgon bitti.. Det är väl kanske graviditeten som gör att jag är så trött nu det sista.

När jag vaknade blev det till att slänga ihop lite mat.. Mackaroner och köttbullar snabbt och lätt.. Fick äta mest pasta för köttbullarna fanns det 2 st katter som var väldigt intresserade av.



Pappa ringde nu och frågade om jag ville förlja med ut till stugan en sväng.. Det skulle komma folk dit så han hade köpt smörgåstårta.. Visst det är så gott men jag orkar inte följa med. Och förhoppningsvis så sparar han en bit till mig som jag får sen..
Nu ska jag bara dra filten över huvudet och kolla på tv en stund..

Ha en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: Carina

men det kan väl vara skönt att inte göra någonting på en hel dag bara slappa

Önskade jag kunde göra det lite oftare men det går inte när man har 3 st barn springandes runt benen.



Ha det gott

2008-12-17 @ 20:44:43
Postat av: Helena

Låter som om du behövde sova. Själv somnade jag också på eftermiddagen när jag kom hem, men det berodde på att jag känner mig lite risig. Nu är det snart sängdags för mig, natti, natti!

2008-12-17 @ 22:45:19
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja man kan behöva en sådan dag när man inte gör någonting

2008-12-18 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0