Ny vecka!!!!!

Ja då var det en ny vecka som har påbörjats. Vaknade vid 07 strax efter vaknade lille Kim och ville ha min uppmärksamhet. Vi gjorde våra morgon bestyr sen bar det av till andra mormor, jag åkte iväg till kontoret. Satt på jobbet och grejade med olika ärenden. Och fyllde i min ansökan om tjänstledighet på 50%. Det är ju så det ska finnas papper på allt :)
När jag slutade bar det iväg till vattengympan som är varje måndag,det är verkligen skönt i 33 gradigt vatten, man får verkligen en träning av hela kroppen och efter varje gång så är det någon ny muskelgrupp man får träningsvärk i :)
Ikväll ska jag ta hand om min broder en stund. Ska även ge mig ut och jobba en liten stund då får morfar ta hand om Kim..

Ha en underbar kväll



Kommentarer
Postat av: diana ♥

Tack rara för kommentaren! Vad hittar du på i höstrusket? Har nu en liten frågestund i bloggen, kika gärna in! =) Kram

2009-09-07 @ 20:25:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Låter härligt med vattengympa! Det kunde jag också behöva. Så duktig du är som kommit i gång.

2009-09-07 @ 20:54:37
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: messan

Har också gått på vattengympa, det är mysigt och det tar i musklerna mer än man tror:)

Kram

2009-09-07 @ 21:16:32
Postat av: Nina

ja vet va du menar. man kan ju inte tro att tiden går så fort. speciellt inte då man förlorat nån nära. tiden står ju still i hjärtat..



går du på sjukgymnastik? ja gick på hela kroppen i stan. dem hade oxå en sån där bassäng. va kanon skönt! inte så där kallt så att kroppen kan börja värka bara pga det..



nu ska ja sova är planen.. sov så gott. kram

2009-09-07 @ 22:31:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

skönt ändå att kunna gå sådär. vattnet är ju toppen. är ju synd att dem inte har sådär lite överallt. så att man kan utnyttja. utan att behöva gå genom sjukgymnast...



jo tänder är förbannat dyrt å otrevligt. önskar att dem kunde söva mej å bara fixa allt på en gång.. men så funkar det ju tyvärr inte.. nu får det ta den tid det tar.. suck..

2009-09-08 @ 16:32:05
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0