Kläder.....

Nu när man går hemma med en liten nyfödd.. Då kan det ringa på dörren närsomhelst och man får lite besök :)
Eller när man hämtar posten så är det nästan dagligen gratulationskort eller paket..
Det är så kul med paket.
Här kommer en bild på den snygga outfit Kim fick igår av Jasmin´s pappa och sambo..

Här kommer en bild på lite andra snygga saker som min lille Kim har fått..........


Nu till helgen tänkte jag ta mig en tur till stugan.. Och börja riva i en massa lådor. Mamma har nämnligen sparat en massa kläder från när jag och min broder var små på 70-talet.. Finns säkert något fräckt man hittar där som kim kan ha.
70-tals kläder,mönster och färger är ju inne igen så ibland kan det vara bra att vara lite av en samlande hamster :)

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Malin

Så mycket söta seker han fått din lille :)

2009-01-13 @ 18:00:03
Postat av: Thellan

Nej gud så söt bebis :) <3

2009-01-13 @ 18:58:57
URL: http://absoluteannis.blogspot.com/
Postat av: messan

Vilka söta kläder! Han som har kläderna är ju också bara för söt. Gissar att storasyster är stolt!?

Ha en underbar kväll!

Stor kram

2009-01-13 @ 20:37:35
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Sarah

Åhhhh va han e söt lilla gossen. Kläderna va ju super fina och söta. Roligt med lite färg det gillar jag!!



Ha det bra!

2009-01-13 @ 22:48:55
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0