SNURRIG!!



Oops! De nya tabletterna jag fick blev man riktigt snurrig i kolan av.. Illamåendet blev ännu värre med dem. Och någon större effekt verkar de inte ha heller HUVUDVÄRKEN ÄR KVAR.....
Men jag får väl fortsätta att äta dem i några dagar och se om det blir bättre. Håller tummarna för det.
När jag var gravid med Jasmin så hade jag aldrig huvudvärk. Men däremot så dundrade jag upp 30 kg i vikt men det försvann sen som tur var. Och jag var svullen som en flodhäst på benen fick kanppt på mig ett par skor.
Denna gången har jag gått upp 18 kg och fortsätter att öka.. :) Svullnad i benen har jag också men inte så farligt som sist. Men efter man har genomlidit dessa 9 månader så kommer ju den underbara lilla belöningen. Det är ju det man ser fram emot. Mer och mer otålig blir man ju närmare det lider förlossningen. För det tycks som om tiden står stilla och kryper fram tills det är dags.
Den 27/12-08 är det beräknad födsel. Så några veckor kvar.. Så man är verkligen i väntans tider :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Angelica!

Intressant läsning :-) När är det du ska ha?



Kram Carina B

2008-11-18 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0