Små kläder!!!

Har varit ute på stan en sväng och inhandlat lite kläder till det nya tillskottet..
Det blev lite svarta och vita kläder. Har en massa bebis kläder kvar sen min dotter var liten men en liten grabb i tjej utstyrsel nej det blir nog inte bra.




I somras när jag och Jasmin var i Paris på Disneyland så hittade vi en urgullig vinter overall med lilla tiger på kunde inte låta bli var tvungen att handla..




Ja det mesta är nog ordnat inför nedkomsten som är beräknad till den 27/12-08.. Inte världens roligaste att vara född mitt emellan jul och nyår. Men man kan ju hoppas att han kommer ut lite tidigare. Ja det blir en liten grabb. Och namnet är redan bestämt Kim blir det. Min dotter Jasmin har fått det uppdraget att komma på namn.
Jasmin ville väl inte ha en lill brorsa utan en syrra men det är ju inget man råder över precis. För hon vill absolut inte leka med bilar har hon sagt. :)
Barnrummet är klart med säng,skötbord och barnvagn mm. Skötbordet har Jasmin målat med en kompis (hon är nog lite förväntansfull i alla fall fast hon inte riktigt vill erkänna, men man ska ju vara lite tuff när man snart ska fylla 12 år) men hon vill gärna vara med och fixa och dona...



Så nu är det bara till att vänta in värkarna och hoppas att allt går som det ska..
Är förväntansfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0