Advent i förtid :)

Ja nu har man fått massa inspitation när man kollat runt bland bloggarna.. Många har gjort fint och pyntat i sitt hem.
Så jag kunde inte låta bli. Gjorde färdigt i köket i alla fall.

Det värsta är att det tar sådan tid nu när man ska bära grejer och dona..
Måste sätta eller lägga sig ner mellan varven för ryggen pallar inte riktigt med allt.. Värker då och då..
Ja jag ringde förlossningen igen och jag ska få prata med den läkaren jag har haft de senaste gångerna när jag varit där i morgon. Då blir det bestämt om jag ska komma in och kanske få ut lille Kim i förtid eller om jag ska fortsätta knapra piller och härda ut lite till.. GNÄLL GNÄLL (Jag vet)
Nog tjötat om det  mer om förloppet i morgon..

Här är resultatet i köket..






En riktigt skön kväll till er alla ....

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp imorrn tas det nya tag med träningen:-)



Skitsnyggt vart köket, måste få klart det mesta i helgen härhemma oxå, men några av mina gardiner kommer inte förrrän 10 dec:-(



Spännande att kanske bli igångsatt oxå, så mysigt att få snusa bebis:-)



Ha en skön kväll!!

2008-11-25 @ 22:28:36
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Härligt juligt kök...

2008-11-26 @ 08:24:22
URL: http://www.godaremat.se/
Postat av: Sarah

Hej!!

kikade nyfiket in och lämnar en tass efter mig och tycker du har en jätte fin sida.

Tråkigt det där med huvudvärken. Jag hade det i slutet med min första son och det visade sig att jag hade havandeskapsförgiftning. Men mitt tryck va väldigt högt samtidigt. Min son föddes i v 36. Det startade av sig själv pg av förgiftningen.

Håller tummarna att det går bra.

Kram Sarah

2008-11-26 @ 13:17:00
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, Vad roligt att du hittade till mig! Vad dint det blev i ditt köksfönster. Vart har du köpt dina fina svarta tomtar? Här har städats och bakats hela dagen så man är helt knäckt. Roligt med en liten en snart! Min yngsta är snart 8 månader så det var ju inte så länge sedan man var i samma sits. Känner pirret i magen när du pratar om förlossningen. Lycka till! Kommer kika in igen för att hålla kolla på bebisfödandet.



Kramar

2008-11-26 @ 15:09:22
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad fint de blev med krukorna som adventsljusstake!

Kul idée! :)

Själv har jag planterat en liten blomma i min kruka he he

2008-11-28 @ 14:13:11
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0