Sista dagen!!

Ja då var det sista dagen på sjukskrivningen.. Nu är det alltså 2 veckor kvar tills beräknad förlossning.. Man kan inte bli sjukskriven längre nu utan man får börja ta ut föräldrapenning.. Känns ju lite konstigt att anmäla sig till försäkringskassan och få föräldra peng redan innan man ens har fått ut det lilla knyttet :)
Men det blir till att göra så.
Pratade med chefen igår om detta och han tyckte inte det var någon ide att jag började jobba bara för några dagar.
Nu ska jag sätta mig och fylla i alla papper som ska in till försäkrningskassan.. De har väldigt gamla uppgifter på min inkomst och fel arbetsgivare mm.. I och för sig är det väl bra att de har gamla uppgifter för det bevisar bara att man inte är hemma och är sjuk så ofta..



Nu blir det morgon kaffe och frukost... hade faktiskt lite sovmorgon idag också :)
En bra dag till alla från mig ..

Kommentarer
Postat av: Helena

Förstår att det känns lite skumt att sjukskriva sig när man är frisk så att säga, hihi. Jag blev som sagt jätteglad för den fina utmärkelsen och skickar den alltså tillbaka till dig, då jag tycker du kämpar så bra trots allt skit som du får ta itu med också. Kan inte var så lätt och du är värd all uppmuntran och stöd som du kan få, kram!

2008-12-16 @ 12:11:56
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Tina

Om du börjar att putsa lite fönster också..så ska du se att den lilla bebben tittar ut innan helgen..! Jösses vad pirrigt..Jag skickar dig all kraft o styrka med tankar! Kram Tina

2008-12-16 @ 13:40:33
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/
Postat av: Sarah

hej angelica! vilken tuff & speciell ( på ett bra sätt såklart) blogg du har, du var inne på min blogg förut det var därför jag hittade dig :D

2008-12-18 @ 16:18:19
URL: http://sarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0